niedziela, 7 września 2008

Kiss...

Kodak Trix 400


16 komentarzy:

rysielec pisze...

zdjęcie bardzo mocno budzi skojarzenia z klasykami, samo mogłoby być klasykiem! :)

tylko kurcze, ten dół, ucięcie nóg, trochę mnie razi, ale to tylko ja :)

Hasek pisze...

kojazy mi sie z jakas reklama, ale nie moge sobie przypomniec jaka :P
ogolnie sympatyczne ;)

Waltertz pisze...

Ladne zdjecie. Tyle, ze - ten trix to ksywka tego pana w windzie?

apate pisze...

poza nazwą kultową poniekąd filmu... budzi we mnie wrażenia na czwórkę w starej skali ocen

witek pisze...

Zachwycajmy się, bądź nie, lecz błagam,
nie róbta (poprawna liczba podwójna) "aberracji chromatycznej w prawym górnym"!

alkos pisze...

masz trixa w ladunkach polaroida czy do do 4x5?

:-P

iczek pisze...

W ładunkach nie było, 4x5 mam, ale to sie nazywa 320 trix :)


pzdr

witek pisze...

btw
wow

michkich pisze...

Dlaczego jak ktoś robi triks to piszę pod zdjęciem triks, a jak psix to piszę psix? Ja pisałem pan jak robiłem pan, ale to chyba jakieś fo pa? :o

witek pisze...

No nie wiemy dlaczego jak ktoś robi triks to piszesz pod zdjęciem triks, a jak psix to piszesz psix.

Dlaczego więc, Michkich?

michkich pisze...

Iczek by mnie prawdopodobnie zrozumiał, ale pierwszy odezwał się Wicio... :]

Jak robisz se hp5 to nie napiszesz przecież, że hp5... ale trix musi być i już. Tak przynajmniej na portalach widuję.

witek pisze...

Pisze to się jak się 320 używa :)

a koment był do Ciebie i o czymś zupełnie innym.

michkich pisze...

Nie wiemy dlaczego pisze się to jak się 320 używa?

Dlaczego więc, Witek?

Pozdrawiam :)

witek pisze...

Cha, cha

Jak robisz se hp5 to nie napiszesz przecież, że hp5... ale txp musi być i już,

więc brawo Iczek za odwagę :D

iczek pisze...

Oj chłopaki.... :)
Jest ich troje?
Wiec trix :)

witek pisze...

Ma góralka dwa warkocze, podzielita (znów poprawna liczba podwójna) się